Skip to main content

Pilates eelised

Seoses suvepuhkusega on stuudio suletud kuni 03/08/2014

 

Ilma liigset lihasmassi kasvatamata parandab lihaste toonust ja tugevdab neid, eriti kõhupressilihaste piirkonnas ja seljal. Ega asjatult pole see meetod kohe saanud populaarseks tantsijate ja modellide seas.

  • Harjutused selja paindlikkuse ja liikuvuse arendamiseks parandavad rühti ja annavad väljasirutatuse tunde.
  • Parandab vereringet ja seedimist.
  • Võtab maha stressi ja täidab teid energiaga, osaliselt hingamisgümnastika arvelt, mis on tulnud pilatesesse joogast. Ärge unustage, et Joseph Pilates ise kannatas lapsepõlves astma küüsis ja töötades välja süsteemi pööras olulist tähelepanu hingamispõhimõttele.
  • On efektiivseimaks täienduseks teie sportlikule elule.
  • Ennetab traumaatilisust harjutuste arvelt, mis arendavad lihaspaindlikkust ja liigeste ning selgroo liikuvust. Sellega on seotud ka suurem liikumisvabadus igapäevases olmeelus.
  • Parandab seksuaalelu, tugevdades vaagna põhjalihaseid ja parandades vereringet väikevaagnas.
  • On suurepäraseks mooduseks organismi taastamiseks pärast rasedust.
  • Parandab teie väljanägemist. Inimese figuur, kes pidevalt tegeleb pilatesega, on enam venitatud vormides ja meenutab rohkem tantsija kui sportlase figuuri. Kuid see puudutab vaid naisi.
  • Kui tihti on üks teie kehaosadest tugevam kui teised teie tegevuse (töövormi) eripära tõttu; tegevusala jätab oma pitseri teie figuurile, luues kaose meie kehades. Tihti puudub tugevatel, arenenud lihasmassiga inimestel paindlikkus, aga paindlikel ei jätku jõudu. Pilates võib parandada selle düsbalansi.